Jak zapakować słoiki do wysyłki? Sprawdź, jak wysłać słoiki.
Chcesz wysłać miód lub przetwory? Sprawdź, jak zapakować słoiki do wysyłki i jak bezpiecznie wysłać słoiki firmą kurierską.
Szklane słoiki 0,8 lub 1 l — jakie trzeba spełnić wymagania, by dotarły do celu w całości?
Współczesny transport nie ma sobie równych. Za jego pośrednictwem można wysłać wszystko — i to dosłownie. Szklane słoiki zatem nie stanowią żadnego wyjątku. Spokojnie możesz przygotować zawartość słoików, solidnie je zamknąć w sposób fabryczny lub ręczny, jeśli prowadzić małą manufakturę domowych dżemów lub produkcji miodu i w ostatnim kroku wysłać je paczką kurierską.
Wbrew pozorom słoiki są wykonane z grubego szkła. Jest wiele wyrobów, które są znacznie bardziej delikatne, a także po odpowiednim zapakowaniu są transportowane zbiorową spedycją. W każdym przypadku kluczem do sukcesu jest odpowiednie zapakowanie produktów.
Słoik miodu lub przetwory — co jeszcze warto wiedzieć przed wysyłką?
Jeśli wciąż zastanawiasz się, jak solidnie zapakować słoiki do transportu, to zastanów się, jakich zabezpieczeń warto użyć, by zminimalizować ryzyko uszkodzenia zawartości paczki w czasie przeładunków w punktach spedycyjnych, gdzie jednocześnie sortuje się tysiące paczek. Bez wątpienia powinno być to zrobione solidnie, ponieważ klient, który zamawia Twoje produkty, chce je otrzymać w nienaruszalnym stanie, co jest oczywiste.
Dlaczego warto zadbać o prawidłowe zapakowanie do transportu?
Przede wszystkim, to od tego, czy Twoje produkty dotrą pod wskazany adres w całości, zależy opinia Twojej firmy. Jeśli trudzisz się handlem internetowym, to z pewnością już masz tego świadomość. Każda wysyłka słoików z przetworami lub miodem powinna charakteryzować się poniższymi cechami:
-
estetyczny wygląd,
-
mocny karton,
-
dodatkowe przegródki w wielopakach, które poprawią amortyzację,
-
wielkość kartonu dopasowana do ilości wysyłanych słoików 1 litrowych lub 0,8 l.
Jak wysłać słoiki? Poradnik krok po kroku.
#1 Przygotuj słoiki z przetworami. Dobrze by było, gdyby wszystkie miały taki sam rozmiar. Następnie dopasuj do ich pojemności i wymiarów odpowiednie torby powietrzne. Umieść każdy słoik w osobnej koszulce, by zwiększyć jego bezpieczeństwo i zmniejszyć ryzyko stłuczenia do absolutnego minimum. Możesz również zastosować kartonowe przegródki, ale są one mniej skuteczne, a zatem istnieje spore ryzyko, że słoiki nie dotrą do celu w całości.
#2 Umieść słoiki w sztywnym i mocnym kartonie z grubej tektury. Zadbaj o to, by w jego wnętrzu pozostało jak najmniej wolnej przestrzeni. Oznacza to, że karton powinien być dopasowany do objętości słoików. Jeśli tak nie jest, wypełnij wolną przestrzeń specjalnymi wypełniaczami, by słoiki nie przemieszczały się w czasie transportu.
#3 Jeśli masz już pewność, że słoiki z miodem lub przetworami do wysyłki zostały odpowiednio zapakowane, zamknij karton mocną taśmą. Możesz zastosować np. taśmy papierowe z mocnym klejem wodnym. Dodatkowo możesz zabezpieczyć karton folią typu strecz, by całość była szczelna i wodoodporna.
Podsumowanie:
Pakowanie szkła nie musi być trudne, jeśli zaopatrzysz się w odpowiednie akcesoria. Nowoczesne rozwiązania sprawiają, że są one tanie, mogą być wykorzystywane wielokrotnie i do tego często są biodegradowalne. Takie cechy sprawiają, że coraz więcej firm wysyłkowych zamienia klasyczne plastry miodu np. na torby powietrzne, by jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo paczek, które zawierają szkło. Jeśli chcesz zająć się wysyłką produktów spożywczych w słoikach, zadbaj o to, by Twój klient nie musiał walczyć o zwrot środków z powodu źle zapakowanej przesyłki. Mocne kartony z grubej tektury, dodatkowe zabezpieczenia w postaci mat powietrznych, a także wypełnianie pustych przestrzeni to aspekty, których po prostu nie da się pominąć, jeśli zależy Ci na długotrwałej współpracy i zwiększaniu bazy potencjalnych klientów.
Wszystko, co jest niezbędne do pakowania przesyłek, znajdziesz w ofercie naszego sklepu. Dbamy o to, by proponowane rozwiązania były funkcjonalne i ekologiczne. Jeśli chcesz je poznać lepiej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klientów.